Кой е най- предпочитаният бутик за сватбени и абитуриентски рокли в София? Бутици Алфа Брайдс историята
Историята на най-предпочитания булчински магазин в София. Как и защо станахме лидер на пазара на сватбени, абитуриентски и официални рокли. Едно искрено интервю на Денина Мартин със собствениците на Алфа Брайдс – Емилия и Янис Куркутиади.
Бутици Алфа Брайдс историята
Лидер сте в областта на сватбените рокли в страната. Как започна всичко?
Емилия: – Любовта ми към сватбите и всичко, свързано с тях, е далеч преди Bridal House. През 2003 г. бях поканена на една грандиозна сватба в Атина и за първи път видях сватбено тържество като от филмите. Цветята, подредбата, светлините, тортата ме очароваха. Осъзнаването, че едно такова събитие има нужда от цялостна концепция, дизайн, ме вдъхнови да опитам и аз. През 2004 г. създадох една от първите сватбени агенции в България. Правила съм в сватби в цялата страна, дори имах няколко сватби в чужбина и през годините опитът просто се трупаше, както и личното ми удовлетворение от добре свършената работа. А доволните клиенти ме мотивираха да продължавам. Сватбите за мен са едновременно работа, но и огромна страст, в която влагам всичко.
Янис: – Запознах се с Емилия през 2007 г.. Нашата сватба беше истинско приключение. Забавно беше експерт по сватбите, каквато е Емилия, да се справя със собствената си сватба. Но никога няма да забравя – беше в разкошна рокля Justin Alexander! Сякаш този неин избор се оказа съдбоносен за живота ни занапред – като двойка и като бизнес партньори.
Разбрахме, че имате лично отношение към бранда Justin Alexander, защото Емилия е носела тяхна рокля на сватбата си, но да внасяш толкова скъпи и красиви рокли е сериозно начинание.
Как се стигна до сътрудничеството с тях?
Янис: – Justin Alexander е семейна фирма на 3 поколения. Създадена през 1949 г. от дядото на Джъстин , който заедно с неговата съпруга са правили аксесоари за булките – воали, ръкавици, бижута, шапки, воалетки. По-късно бащата на Джъстин – Лари развива бизнеса и с булчинските рокли. Днес Justin Alexander е една от най-предпочитаните марки сватбени рокли в световен мащаб.
Преди да се обърнат към нас, Лари е бил в България и лично е проучил пазара. Свърза с нас, защото според него ние най-много се доближаваме до бизнес културата на неговата фирма.
Емилия: – За тези години развихме отлични отношения и начинът, по който ние управляваме нашия бизнес, се доказа като достоен партньор на бранд от подобна класа. Ние обучаваме нашите консултанти как се работи със скъпи материи, дантели, орнаменти, как да помагат при пробите. Знаете ли, като човек, чието призвание е да продава булчински рокли, трябва да ви кажа, че това е много сложно нещо. Внушила съм на моя екип в магазините, че целта на нашата работа не е да продадем просто една бяла рокля, а да се стремят да видят онзи блясък в очите на жената: „Да! Това е моята рокля“. Ние сме на страната на булките и на техните семейства. Проявяваме всеотдайност, търпение, защото знаем колко са чувствителни, какъв е стресът на подготовката. Искаме да чуем очакванията на бъдещата булка, каква е нейната мечта за този ден. Стремим се да я опознаем и като човек, за да намерим най-подходящата, идеалната, точната рокля. За тези 7 години разбрахме, че роклите Justin Alexander са толкова съвършени, че замайват първоначално бъдещите булки. (Смее се) Ние сме там, за да им помогнем да изберат измежду цялата тази бяла феерия от фини материи, бродерии, дантела, орнаменти. Не е никак лесно, повярвайте!
От Bridal House към Alfa Brides. Какво се промени, за да осъществявате тази промяна във визията?
Янис: – Ние никога не сме спирали да се развиваме, но ни предстои по-сериозна стъпка – разширяване на бизнеса в Европа, като ще започнем от Балканите. Осъзнахме, че трябва да променим и начина, по който гледаме на този бизнес. Bridal House означава буквално „булчинска къща”. В същината си това не е име на бранд, навсякъде по света има подобни бутици, не се отличава на фона на другите „булчински“ или „сватбени къщи“. Но ние се развихме не просто като бутик, а като бранд. Обмисляхме много имена, обаче в тях все липсваше идентичност. Като лидери на пазара с булчински рокли ни трябваше име, което да показва и мястото ни на пазара.
Емилия: – Повлияни от гръцката култура, която навлезе в живота ми с Янис, внезапно се роди идеята за Alfa Brides. Това беше! Alfa – първата буква в азбуката, но и символ на лидерство и решителност. Така нашият бранд оформи идентичността, която искахме. Alfa Brides – за булките , които знаят какво искат от живота, от мъжа до себе си, от сватбата и от роклята. В тях виждаме булките на Justin Alexander – харизматични, решителни, осъзнаващи своята красота и стил в този така важен момент. В логото ни присъстват елементи от дорийския стил, един от трите класически стила в архитектурата и приложното изкуство. Така подсказваме, че макар да живеем в модерни време и следваме последните тенденции, ние не забравяме, че жената винаги ще приковава погледите с класата, женствеността, индивидуалността и да, Alfa Brides, с помощта на булчинските рокли Justin Alexander, им помагаме да ги извадят в този така важен ден – мечтаната сватба.
Бутици Алфа Брайдс историята – цялото интервю в Морето.нет